Naar het nieuwsoverzicht 13-9-2021

Problemen met inloggen Konnect app

Inloggegevens Ouderportaal Konnect
We krijgen veel vragen over het inloggen in het Ouderportaal Konnect.
Je kunt inloggen via de website of via de Ouderapp van Konnect. Je gebruikersnaam is je klantnummer, deze vind je op je overeenkomst of op je factuur. Je wachtwoord kan je opvragen via '1e keer inloggen of wachtwoord vergeten'. Gebruik je de app? Dan vraagt de app ook om een domeinnaam (URL). Dat is: smallsteps.ouderportaal.nl
Problemen met inloggen in de Konnect app?
Als de app je inloggegevens onthoudt, kan het soms voorkomen dat je niet kunt inloggen. Vaak los je dit op door te klikken op de optie 'Met een ander account inloggen' (onderin het scherm) Hier kan je opnieuw je inloggegevens invullen, meestal lukt het dan wel om in te loggen.
Passwordmanagers
Inloggen met gebruik van een Passwordmanager werkt vaak (nog) niet.
Wanneer je op je telefoon gebruik maakt van een passwordmanager (app/programma voor wachtwoordbeheer) gaat het inloggen in sommige gevallen niet goed. Na het invullen van de gegevens en het tikken op ‘Inloggen’ zal het scherm knipperen maar niet daadwerkelijk inloggen. De OuderApp is op dit moment nog niet 100% compatibel met alle passwordmanagers. De oplossing is om handmatig je logingegevens in te voeren en daarna in te loggen.
Inloggen lukt niet
Lukt het inloggen met bovenstaande tips niet? Neem dan contact met ons op.